Thursday 30 August 2012

Manik 2D dan 3D Simple


Contoh gabungan jahitan manik 2D Bintang dan 3D Juraian Pendek. Jika dijahit pada fabrik yang sesuai secara rawak memang cantik.

Kaedah jahitannya mudah, namun jika ada di antara anda yang tidak tahu bagaimana untuk melakukannya, pelajari teknik asas hingga pertengahan sulaman manik dan labuci dalam masa kurang 30 minit melalui Pakej Pengajian Video Seni Sulam Manik yang sungguh MUDAH, MURAH, dan MENJIMATKAN!

Nak tahu lagi? Pakej Pengajian Video Seni Sulam Manik terdiri daripada Pakej A dan Pakej B. Harganya semestinya PALING MURAH DI MALAYSIA!

Pakej A - 26 Video Tutorial dijual pada harga RM30. Pakej B - 26 Video Tutorial bersama Kit Sulaman Manik yang terdiri daripada beberapa jenis manik dan labuci, gunting, erasable pen, mata nenek, jarum, dan benang yang digunakan semasa pengajian video tutorial. Pastinya Pakej B ini lebih memudahkan anda kerana anda tidak perlu pergi ke kedai untuk mencari bahan dan peralatan jahitan manik. Harganya sungguh MURAH LAGI BERPATUTAN. Hanya RM80.00 SAHAJA!

Jom cepat dapatkan Pakej Pengajian Video Seni Sulam Manik selagi harga masih murah! Dapatkannya di http://senisulammanik.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment